پیشنهاد سردبیر

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور/ فردا صبح برگردید

سرهنگ سیاوش محبی در این باره گفت: با توجه به بازگشت مسافران، امروز در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور اعم از خراسان رضوی، اصفهان، فارس و قم و استان های شمالی کشور و به طور کلی محورهای منتهی به تهران و دیگر کلان شهرها، ترافیک پرحجمی را شاهدیم.

وی ادامه داد: بمنظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای پرتردد شمالی کشور، محدودیت‌هایی پیش بینی کردیم. در محور هراز از محدوده کوهرود تا پاسگاه پلیس راه لاهیجان به طور رفت و برگشت و بالعکس مقطعی محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور افزود: در محور چالوس و آزاد راه تهران شمال از ساعت ۱۳ از محدوه پل زنگوله به سمت تهران مسیر یک طرفه شده است. در استان گیلان با توجه به اینکه شهر رودبار گنجایش حجم بار سنگین ترافیکی را ندارد از ساعت ۹ صبح آزاد راه منجیل ـ رودبار مسیر یک طرفه شده است و این‌ محدودیت‌ها تا تخیله کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

محبی به مسافران توصیه کرد که برای بازگشت از سفر عجله و  شتاب نکنند و دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند؛ برنامه‌ریزی مناسبی را برای بازگشت از سفر، محل توقف و زمان رسیدن به مقصد داشته باشند و همچنین طول سفر را  جزو سفر  بدانند.

وی در پایان تاکید کرد: افرادی که تا این لحظه بازگشت سفرشان را آغاز نکردند، سفرشان را به تعویق بیندازند و به فردا صبح موکول کنند که در جاده‌ها ترافیک کمتری وجود دارد. افرادی که مسیرهای طولانی را طی می‌کنند استراحت‌های به موقع مدنظرشان قرار دهند و سعی کنند شب را برای استراحت انتخاب کنند و روز را به مسیر ادامه دهند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.